پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3580
-
الف
+

رونمایی از کتاب «یک عمر، یک راه، یک عشق؛ خسرو سینایی»

کتاب «یک عمر، یک راه، یک عشق؛ خسرو سینایی» نوشته همایون امامی در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود.

کتاب «یک عمر، یک راه، یک عشق؛ خسرو سینایی» نوشته همایون امامی؛ نویسنده، پژوهشگر و مستندساز پیشکسوت در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، این کتاب یکی از پنج جلد مجموعه « پیشگامان سینمای مستند ایران» است که پس از خسرو سینایی به مستندسازان شناخته شده‌ای چون: منوچهر طیاب، هوشنگ شفتی، منوچهر عسکری نسب و پرویز کیمیاوی خواهد پرداخت.

در بخش نخست این کتاب همایون امامی به نقد و بررسی فیلم‌های مستند خسرو سینایی پرداخته، در بخش دوم کتاب گفت و گو با خسرو سینایی از دوران تولد و مراحل مختلف زندگی و فعالیت مستندسازی او را در بر می‌گیرد و در بخش سوم منتقدانی مانند محمد تهامی نژاد، عباس بهارلو(غلام حیدری)، سعید عقیقی، سعید محصصی، زنده یاد ژازه تباتبایی، علی لقمانی، فرح اصولی، سهراب فرسیو و دیگران به نقد آثار او و یا توضیحاتی پیرامون چگونگی کار فیلمسازی سینایی پرداخته‌اند.

علاقمندان می‌توانند کتاب «یک عمر، یک راه، یک عشق؛ خسرو سینایی» نوشته همایون امامی را در نمایشگاه کتاب تهران و از غرفه نشر ساقی واقع در سالن a3  راهروی 3 تهیه فرمایند. ضمن اینکه آیین رونمایی کتاب با حضور خسرو سینایی برگزار خواهد شد.

ص گ /س م

نظر شما
ارسال نظر